مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-07ورزشي

 کرونا شمشیربازی را با چالش مواجه کرده است


 رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: شیوع ویروس کرونا این رشته ورزشی را با چالش مواجه کرده است.

- هادی صباغی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از سویی تعطیلی سالن های شمشیربازی باعث متفرق شدن بازیکنان شده و از سوی دیگر محدودیت های سفرهای خارجی باعث شد ورود تجهیزات شمشیربازی به یک معضل اساسی تبدیل شود و عملا حتی برای تامین تجهیزات اولیه هم مشکل داریم.

وی با بیان اینکه شمشیربازی استان اردبیا الان در سطح اول کشور قرار دارد، اظهار داشت: در ارزیابی داخل استانی به عنوان هیات برتر ورزشی استان انتخاب شدیم و در ارزیابی کشوری برای هفتمین سال پیاپی در جمع 5 هیات برتر کشور قرار داریم و سال قبل چهارم شدیم.

صباغی درخصوص وضعیت قهرمانان شمشیربازی استان و اسلحه های فعال گفت: اسکلت اصلی تیم ملی اپه متعلق به استان اردبیل است و حتی جدیدا آقای آرامش اصل به عنوان سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان انتخاب شده است.

وی افزود: در اسلحه سابر فعلا در حال بازسازی هستیم و اکثرا بازیکنانمان زیر 15 سال هستند اما در اسلحه فلوره مشکل داریم و تصمیم گرفته ایم در این اسلحه روی پتانسیل شهرستانها حساب کنیم و برهمین اساس به شهرستان های پارس آباد، خلخال و گرمی اعلام کرده ایم استعدادیابی های خود را روی این اسلحه متمرکز کنند و شروع کار هم از المپیاد استعدادهای برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کرونا شمشیربازی را با چالش مواجه کرده است

 کرونا شمشیربازی را با چالش مواجه کرده است